Tuesday, July 21, 2009

Family Day

Pada 17,18 haribulan yang lalu,kami sekeluarga pergi ke Cerating untuk menyambut hari keluarga,saje2 seronok lame tak berkompul ramai2,kebetulan saya pun dah balik duduk dikampung jadi kami mengambil kesempatan itu untuk bersama,,boleh lah rakan2 nak tenguk gambo kome ni,,dan komen2,,73 ....



Ini lah dia keluarga bahagia kome,,,


Ayahanda tercinta,dan cucu2 nyer...


Kak eina,tengoh siap2 nok pergi ke Cerating,,,,


sedapp,,nyerrr..



tempat tidoo,,yang selese,


Kak eina dan 9w2 rby,,kekanda tercinta...


Menu malam tu memang best,,,


nampak tu,,9w2 xma ,,tapi dia tak dapat bersama,,,



9w2 frd,,wat ape tuuu....


9m2 mzr ngoh amik makanan,,


nyam,nyam,,makan makan,,,sile,sile..

Antara menu malam tu,cendul,,


9w2 aza ...9w2 frd,dan harmonik..



Ayahanda bonda tercinta,,

Acara mengirat kan siroturahim...


Kak eina dan 9w2 waa,,,


Tige jejaka hensem..



MERCU



Keluarga 9w2 sza xyl 9w2 sxc dan harmonik..


9w2 rej dan xyl 9w2 mez...


Ibunda dan kekanda ku 9w2 rby Kak ruby,,



xyl 9m2 mzr,dan xyl 9w2 aza ,9w2 rzs,,,

5 comments:

  1. Fuh, nasib baik la gambo kome tengoh buat gile dalam kolam tak publish kat sini. Kang tak dapat cari makan Majalah Mangga dibuatnya...

    Lepas ni kita nak buat gile kat mana pulok?

    ReplyDelete
  2. hahhaa...ade gek gambo koi tengoh nak mencekik te ye

    ReplyDelete
  3. lepas ni kita buat giler ditempat lainlah pulok. kat ne yek. harap2 cepat sikit cari2 tempat buat giler. sila bagi cadangan

    ReplyDelete